Direktlänk till inlägg 2 januari 2021

Andra januari vecka 53 lördag 2021

Av Cecilia Dal - 2 januari 2021 19:25

Jag har äntligen skapat en blogg, som jag lovade och det var mitt första nyårslöfte på listan. Än så länge så är det bara en kompis i klassen som vet omm detta, hen funderar själv på att börja med en blogg. jag litar fullt ut på hen! vi kanske kan diskutera med varandra och ge varandra tips? Synd bara att vi inte kan snacka om det här i skolan, eftersom det är hemligt! men det är ju bara vi två som vet om varandras bloggar. Mina nyårslöften för i år är att jag ska få bättre betyg, fortsätta med den här bloggen, sluta vara så känslig och skita fullständigt i en kille i klassen. Vi två bråkar hela tiden, han är som en annan person ibland men han har börjat spela tuff för mycket. Vi har försökt att vara kompisar men det funkar inte, han är min ärkefiende eller dödsfiende.. en till sak är att jag vill bryta upp med min tjej vän. Enligt henne så är vi bästa vänner men inte enligt mig eller vi var, jag har sett schreenshots från instagram med hennes konversation med en "internet vän". Där hade hon snackat skit om mig, sagt att jag alltid skämmer ut mig och är jobbig bruh det var HON som kom till mig och inte tvärtom? och mina internet vänner är fejk. Dom har ljugit en del för både mig och henne så efter nian så ska jag inte vara vän med någon av dom, jag är ju bara jobbig och pinsam enligt den dyrga bitchen. Jag litar inte ett dugg på henne, hon är inte min sanna vän iallfall.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Dal - 1 februari 2021 18:25

Det här är sista veckan veckan för distans, vecka sex så är alla nior välkommna tillbaka. Sedan så tror jag att alla i högstadiet ska vara tillbaka vecka tio. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men gud vad jag längtar tillbaka till skolan. ...

Av Cecilia Dal - 24 januari 2021 20:33

Mammas ben har blivit värre, hon kommer få sitta i rullstol ett tag...hon kommer få ta mediciner och vi kanske måste flytta. Om hon inte kan gå så har hon förmodligen bara några år kvar i livet. Vänta bara tills polisen hittar föraren och hans bil. D...

Av Cecilia Dal - 11 januari 2021 19:36

Okej helt ärligt så börjar jag tröttna på en tjej i klassen. Jag sa till musikläraren att jag skulle skriva en egen låt, han sa att det var helt okej men så säger den här tjejen till min bästa vän att det är töntigt. När vi hade återsamling så sa hon...

Av Cecilia Dal - 10 januari 2021 14:07

Mammas operation blev inställd (igen!) doktorn säger att om de opererar nu så finns det risk för infektion. Tiden flyger iväg, om ca tre månader så blir jag faktist 16 år gammal. Jag längtar tills när corona är över, jag vill vara fri som förr och ku...

Av Cecilia Dal - 5 januari 2021 15:21

Jag har verkligen problem med det här med väbber eller "vänner". Jag vill och har bestämt mig för mitt egna bästa så ska jag isolera ut killen i kassen som jag bråkat/bråkar med som jag kallat för "vän". Jag vill det eftersom allt mellan vår vänskap/...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards