Direktlänk till inlägg 1 januari 2021

Första januari 2021

Av Cecilia Dal - 1 januari 2021 21:54

Första januari 2021 vecka 53 fredag, klockan är 21:20 och första dagen på det nya året har redan gått. Om en vecka börjar jag skolan igen, då är det till helvetet igen. Mamma blev påkörd av en bil den 22:a december vid 17 tiden. Hon ska kanske opereras imorgon, eller så kommer hon hem den fjärde. Jag är en tjej som väljer att vara helt anonym, det här året är året jag går ut nian - jag blir alltså 16 i år. Jag kan öppna upp mig som en helt ny människa utan att ngn i min stad vet att det är jag som skriver. I min stad har jag ett väldigt dåligt rykte nänmligen och alla vet vem jag är på skolan och alla mellan åldern 13-17 kanske? Jag bor i en liten stad där det inte finns så mycket att göra och det är en otroligt hemsk stad. Jag älskar att skriva, i vanliga fall gör jag det hemma fast i en bok. I den har jag skrivit i sedan oktober 2019 men här är jag en ny människa - min version av 2021. Den här bloggen är topphemlig och INGEN vet att det är jag! det är inte alla som har en bok att skick snacka med när de vill dela med sig av saker. Vi syns snart igen!! tro mig ni kommer inte ångra att ni följde med på min resa. Det här är sanningen om vem jag verkligen är, ni kanske känner igen er? då så, hoppa på mitt skepp så bär vi oss av. 2021 väntar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Dal - 1 februari 2021 18:25

Det här är sista veckan veckan för distans, vecka sex så är alla nior välkommna tillbaka. Sedan så tror jag att alla i högstadiet ska vara tillbaka vecka tio. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men gud vad jag längtar tillbaka till skolan. ...

Av Cecilia Dal - 24 januari 2021 20:33

Mammas ben har blivit värre, hon kommer få sitta i rullstol ett tag...hon kommer få ta mediciner och vi kanske måste flytta. Om hon inte kan gå så har hon förmodligen bara några år kvar i livet. Vänta bara tills polisen hittar föraren och hans bil. D...

Av Cecilia Dal - 11 januari 2021 19:36

Okej helt ärligt så börjar jag tröttna på en tjej i klassen. Jag sa till musikläraren att jag skulle skriva en egen låt, han sa att det var helt okej men så säger den här tjejen till min bästa vän att det är töntigt. När vi hade återsamling så sa hon...

Av Cecilia Dal - 10 januari 2021 14:07

Mammas operation blev inställd (igen!) doktorn säger att om de opererar nu så finns det risk för infektion. Tiden flyger iväg, om ca tre månader så blir jag faktist 16 år gammal. Jag längtar tills när corona är över, jag vill vara fri som förr och ku...

Av Cecilia Dal - 5 januari 2021 15:21

Jag har verkligen problem med det här med väbber eller "vänner". Jag vill och har bestämt mig för mitt egna bästa så ska jag isolera ut killen i kassen som jag bråkat/bråkar med som jag kallat för "vän". Jag vill det eftersom allt mellan vår vänskap/...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards